Welkom bij korfbalvereniging Hilversum

Als je sportpark Crailoo binnen rijdt en je gaat direct na het dierenasiel rechtsaf dan kom je aan het einde bij korfbalvereniging Hilversum uit. Eigenlijk is korfbalvereniging niet meer het juiste woord gezien de vele activiteiten die je bij onze vereniging kunt doen zoals : Jeu de boules/koersbal, keep-fit, klaverjassen, darten, bingo en korfbal. Voor elk wat wils dus en dat is waar onze vereniging voor staat. Ons adagium sportief maar wel gezellig!

Om een idee te krijgen hoe het bij onze vereniging gaat en wat wij doen verwijzen wij graag naar ons fotoalbum, ons ‘clubblad de Plotter’ en ‘Nieuwsflits’.

Indien mogelijk geven wij ook andere verenigingen, scholen en instanties de ruimte op ons complex. Bijvoorbeeld voor sportdagen van scholen, de Koningsspelen, een koffie stop voor de Wandelvierdaagse en drumcorps Beatrix en Jong Beatrix oefenen regelmatig op ons veld. Sinds enige tijd wordt onze accommodatie overdag gebruikt door Vesper. Dit is een buitenschoolse opvang voor kinderen met een extra zorgvraag.

Wilt u een keer sfeer komen proeven en kennismaken, klaverjassen of misschien (geheel vrijblijvend) een keer mee trainen of een jeu de boules balletje gooien, U bent van harte welkom!

19apr

Klaverjassen

03mei

Darten

11mei

Bingo

17mei

Klaverjassen

Bestel via SponsorKliks

Wilt u de club steunen? Bestel dan online je producten via de link van SponsorKliks! Hoe werkt het? Heel simpel. Webwinkels betalen een commissie voor elke bestelling die via SponsorKliks.nl wordt gedaan. 75% van deze commissie stort SponsorKliks op de bankrekening van KV Hilversum.

Of u nu rechtstreeks naar bijvoorbeeld Bol.com gaat of u gaat via SponsorKliks.nl naar de site van Bol.com, u betaalt hetzelfde. Alleen in het laatste geval keert Bol.com ons een commissie uit en profiteert KV Hilversum hier direct van!

Steun de club!

KV Hilversum is één van de goede doelen van de Vriendenloterij en daar is de vereniging heel blij mee want van ieder lot die aan onze vereniging wordt gelinkt ontvangen wij de helft. Een welkome aanvulling van de clubkas. Wilt u ook mee doen of uw lot omzetten dan is dat mogelijk telefonisch of via de site van de Vriendenloterij. De code van KV Hilversum is 10642.
Uw penningmeester

Vesper BSO+